onsdag den 6. april 2011

Giveaway bare fordi :)



BARE FORDI JEG HAR LYST :)
 FORDI VI TAGER PÅ EN LÆNGE
TILTRÆNGT FERIE !

GIVEAWAY
(TRÆKKES 1.MAJ)

Reglerne for at deltage er som flg:
1 lod for kommentar
2 lodder kommentar + fast læser
3 lodder for kommentar + fast læser + link til giveaway
4 lodder for kommentat + fast læser + link til giveaway + blogliste




Jeg håber rigtig mange kigger forbi og ligger et par ord. Mit store ønske er et meget bedre kamera (eller at blive bedre til at tage billeder, det er nok snarere der den ligger) Men tasken er sølvfarvet med "spindelvævsmønster" en rigtig lille partytaske/pung flettet af emballagemateriale. Og så glæder jeg mig til at se jeres besøg når jeg kommer hjem

29 kommentarer:

  1. 3 lodder til mig elsker dine flettasker:)

    SvarSlet
  2. 2 lodder til mig. <det er så fin en flettaske :)

    SvarSlet
  3. Rigtig fin give away (og man behøver jo heldigvis ikke en grund til at afholde sådan én)! Jeg vil gerne deltage med 4 lodder!
    Håber at du får en dejlig ferie!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  4. yes!
    2 lodder til mig
    Er altså helt vild med de tasker og punge der

    x

    margit fra

    creativetail

    SvarSlet
  5. Du er da vild dygtig - se også mit indlæg om flettasker, og måske lade dig inspirere http://mille-designlacamara.blogspot.com/
    Klem
    Mille

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder.. Super fed taske den ville passe perfekt ind i min lille samling.. :-)

    SvarSlet
  7. Så er jeg altså frisk på 2 lodder....

    SvarSlet
  8. Super fin ;0)
    Jeg snupper 4 lodder ;0)

    SvarSlet
  9. Vil da meget gerne deltage med 2 lodder, og øv så sender du ikke nye indlæg, men rigtig god ferie

    SvarSlet
  10. Hejsa. Her skal jeg da bestemt være med. Jeg elsker bare disse flettede tasker og ville ønske at jeg selv havde tålmodighed til at lære teknikken. Jeg napper to lodder og håber på lidt held. Iøvrigt er det en fin blog du har.Jeg har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge dig. Du er velkommen forbi min side-jeg er selv stadig ny i dette univers.

    Kh Mette

    SvarSlet
  11. Nøøj hvor er du dygtig! Ville elske at vinde den fine sølvtaske :-)

    Jeg har netop meldt mig som fast læser så 2 lodder til mig, tak !

    Kh Tina / Wannabehusmor.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Jeg kunne så godt tænke mig sådan en flettet håndtaske, synes at de er så flotte :D Så jeg deltager helt klart med 4 store lodder :)

    SvarSlet
  13. For en fin håndveske! Jeg blir gjerne med i denne flotte konkurransen og trekker 2 lodd :)
    klem

    SvarSlet
  14. Denne her vil jeg gerne vinde til min skønne datter. 2 lodder til mig-

    SvarSlet
  15. Hvor er det en flot taske - jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  16. Super fin er den, den vil jeg gerne vinde.
    2 lodder tak

    SvarSlet
  17. Hei og takk for at du vil være med på min give away, jeg blir gjerne med på din også ;) Jeg tar 3 lodd :)

    SvarSlet
  18. Super fin taske.. vil gerne være med på et lod..

    SvarSlet
  19. Så stilig! Jeg er gjerne med på to lodd. :-)

    SvarSlet
  20. Ny i blogland og min første deltagelse i en give-away, 3 lodder.

    Ville ønske jeg havde tålmodighed til at lave disse tasker!

    SvarSlet
  21. Oi, så flott!
    Prøver gjerne lykken her med 1 lodd =)
    Mvh Siv

    SvarSlet
  22. lækkert med en sådan hjemmeflettet taske - hopper med på 2 lodder og glæder mig til at følge med og se mere fletteri og hækleri...
    Go påske

    Lene

    SvarSlet
  23. Jeg vil være med. Tar 4 lodd :-)

    SvarSlet
  24. Elsker bare de flettasker, men har ikke tålmodighed til at flette en. Tænk hvis jeg vandt den flotte taske. Nå men jeg drømmer videre;-)

    SvarSlet
  25. Nej hvor en flot taske....jeg vil gerne deltage med 2 lodder. KH: Joan M

    SvarSlet
  26. jodå, en lott tack. Glad fortsättning på påsken!
    ~marita~

    SvarSlet
  27. Rigtig flot taske. Vil gerne deltage med to lodder. Line

    SvarSlet
  28. nøj hvor fin :)
    2 lodder til mig :o)

    SvarSlet
  29. I come last?
    1 lod
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet