torsdag den 16. juni 2011

Pakkeleg !


Der kom en dejlig pakke med posten i dag
Den var fra

Mette med den dejlige blog TRILLEMUS

Flot Pakket ind og med en kærlig hilsen

Se lige hvad hun sendte


1 smuk gennemført taske/kosmetikpung med æblemotiv
(jeg vil bruge den til hæklenål/garn)
1 skønt kort med æble
5 dukker broderigarn (dem vil jeg hækle blomster af)
2 lys til en dejlig aften

Tusind tak Mette, jeg sender snarest en pakke afsted til dig !

Nu er det så at jeg skal føre legen videre

Vil du være med ?
 Så skal du blot svare på dette indlæg og jeg sender en pakke til de to første som melder sig.
 Når du har modtaget min pakke sender du en pakke retur til mig,
 og laver  et indlæg på din egen blog så legen kan forsætte.


Husk lige jeg også fejrer jeg var perleblogger hos
med en giveaway som slutter 4.Juli



6 kommentarer:

  1. Hejsa - jeg har nomineret dig til en Award. Kig forbi min blog. Mvh Pia

    SvarSlet
  2. Sikke da en skøn idé - den er jeg selvfølgelig klart med på! Smiler og glæder mig til at finde på hvad jeg skal sende:-)
    KH Marianne

    SvarSlet
  3. Pip som Pap: jeg takker :)

    Tante sød...: Send mig din adresse på mail så jeg kan sende din pakke til dig, herligt du er med

    SvarSlet
  4. Hej :)
    Jeg vil meget gerne være med :)
    Syns det er så hyggeligt med de der pakkelege :)

    Kh Tina

    SvarSlet
  5. Herligt, sender dig en pakke. Skal lige have din adresse på mail ;)

    SvarSlet
  6. Hej FletogSjov - mange tak for pakken fra dig,som jeg har modtaget idag. Rigtig hyggelige ting, og et par med gode temaer for en madblogger:-)
    Jeg håber, jeg når at komme på posthuset imorgen for at sende din, men ellers er den meget snart på vej
    KH Marianne

    SvarSlet