søndag den 3. juli 2011

Hyggelig lørdag !


Det er måske ikke populært at sige det, men...
jeg nød jo regnen i går med indkøb og hobby.
 Kunne ikke gå i haven som det var meningen da vi skal have den klar
 til lørdagens studentergilde, så i stedet fik jeg
fyldt mit lille asiefad med de sidste linser.
Der er blevet skrevet en del her på det sidste om hvad man skal bruge hæklet mad til ?
Ja jeg skal altså bare have dem til at STÅ !

Fik også begyndt på tasken af BLINGmaterialet.
Mon der kommer en lille byge igen ? (bare en lille bitte en) for ellers skal jeg altså i haven
(og bryde enhver regel vi har om kun at nyde og ikke arbejde i den i weekenderne)


HUSK GIVEAWAY TRÆKKES I MORGEN !

2 kommentarer:

  1. Jeps - glæder mig til at se om jeg har været heldig : ) - har lige lagt en ny give away ind på min blog, der er en fed hæklebog ; )
    god søndag Millelouise

    SvarSlet
  2. Hoppas du njutit helgen och fått lite solsken. Går åt mycket kaffe om du skall äta de kakorna...smiler.
    Ha en fin start på nya veckan!
    Kram Pia

    SvarSlet