tirsdag den 26. juli 2011

Og sandelig om han ikke kom forbi igen...


har i pakkelegen sendt mig dette flotte maleri som
er lavet af Gitte Valentin-Branth
Mille havde mit "nye" badeværelse i tankerne da hun sendte
pakken afsted til mig. Jeg er stadig lidt farveforskrækket og
lister mig afsted endnu. Så om det lige bliver der det får
sin plads er endnu uvist, men jeg er vild med maleriet
Tusind tak Mille !

Har du lyst til at se flere af Gitte´s værker kan du ud over at se dem hos
også besøge hendes egen hjemmeside



3 kommentarer:

  1. Skønt maleri. Jeg har faktisk næsten lige sagt farvel til Gitte, som netop har været på besøg. Vi har en fælles udstilling i september som lige skulle planlægges :-)

    SvarSlet
  2. Selv tak - glæder mig at du er VILD med det.
    Deltager gerne i pakkeleg en anden god gang - og stor tak den anden vej - I Love my new heart clutch

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt at se mit lille maleri her og at det bringer glæde :-) farverige hilsner fra Gitte

    SvarSlet