mandag den 4. juli 2011

Og vinderen er.....


Så går den ikke længere !
Jeg skal have trukket en vinder, og det er lidt med sommerfugle i maven.
For denne giveaway er jo her hvor vinderen og jeg sammen skal
udarbejde en taske efter eget ønske
(næsten kun  begrænset af det materiale jeg har liggende)

Det betyder også, at det ikke er en taske der kommer afsted
med posten i morgen, da der jo ligger en del timer i sådan en´
Jeg skal gøre alt for at det ikke tager flere uger !

Så kære vinder vi må maile os frem til et rigtig godt resultat sammén

OG VINDEREN ER:

Trukket af husbond
(undskyld der ingen billeder er)


TILLYKKE


Nå, nu sidder der nok nogle der ærgrer sig ligesom jeg plejer
når jeg forventningsfuld kigger om det mig der var den heldige på en giveaway.
Men nu er det sådan at jeg har fået over 100 læsere og 11.700 besøg,
og alene af den grund trækker jeg en
 vinder blandt alle  FASTE LÆSERE
 af en taske jeg lige skal gøre færdig.
Så ved 21-tiden er jeg på igen :) 
(Random får lov at bestemme udfaldet)







3 kommentarer:

  1. Jeg ærgrer mig rigtig meget lige nu!! Så krydser alle mine fingre til kl.21 :o)

    SvarSlet
  2. Jamen... Det er jo mig! Tusinde tak, det er jeg glad for :-)

    SvarSlet
  3. Spændende, spændende!
    Jeg krydser fingre!

    SvarSlet