fredag den 23. september 2011

Kreaaften !


Hold da op !

Hvor er jeg glad for at jeg tog mod til mig.
Jeg havde en fantastisk dejlig aften.
Jeg mødte 2 rigtig søde garvede kreapiger.
Der blevet grinet og hygget igennem
Sikke en velkomst første gang i et fremmed hjem,
mon vi har mødt hinanden i et tidligere liv ?
Henriette havde bagt de skønneste kager/macarones, det skal dog
siges at vi helt glemte at spise af dem (jo jo, der blev smagt)
 Folk der kender mig ved
at jeg under normale omstændigheder ALDRIG ville have
forpasset chancen for at rydde af !
Den anden som også deltog var Gitte og de to
kan da helt tage pusten fra en :)
Jeg har også allerede fået min første
lektion i hvad man tager med sig sådan en aften...
skynder mig at give det videre til andre nykreaer
Der er sludretøj
Der er tælletøj
Der er lad det bliv derhjemmetøj
(jeg havde taget mit nye projekt med hækling af sjal med)

Jeg føler mig rigtig inspireret og håber jeg
kan bidrage til nogle gode møder

Og se så lige her....
Vi vil rigtig gerne se flere,
så bor du mellem Odder og Horsens
er interesseret så smid lige en mail (det gør vi nemlig i)
Tusind tak for en rigtig dejlig aften !
Ps. Så en lille ting hos Henriette  jeg lige skal have lavet en dag :)


3 kommentarer:

  1. Hvor det glæder mig at læse. Håber at jeg er med i baghånden, inden længe :O)

    SvarSlet
  2. Hej Birgit.
    Selv tusinde tak for en dejlig aften :-) Ufattelig hvor godt vi svinger sammen.. Resten tager vi på mail.. Hi hi.
    Altså hvor surt man ikke kan kommentere hos mig. Jeg lavede lige en test og jeg kan godt selv. Underligt altså!!

    Vi ses søde.

    Kram Gitte

    SvarSlet
  3. Det er SÅ hyggeligt - Elsker den lille kreaklub vi har fået lavet i Nordjylland!

    SvarSlet