tirsdag den 18. oktober 2011

Julebindegal !


Jeg holder ferie !
Og det gør jeg så med at lære julebinderi (forhåbentlig)
jeg har nu lavet min første efterårkrans fra bunden.
Desuden har jeg lavet min første gennemførte adventskrans (Dvs. den
er bundet hele vejen rundt så den kan hænge)
Kransen er MEGET enkel pyntet
 Nu er jeg bare mest til det naturlige når vi taler dekorationer. 
Måske det kommer men indtil jeg har teknikken på plads
er det alfa og omega for mig.
Det er da alt for tidligt, ja men nu er det så bare sådan
at jeg kun kan komme afsted i denne uge.
Efterårskransen kommer op og adventskransen bliver lagt
meget køligt og så ser vi !

VELKOMMEN til mine nye læsere, dejligt i vil følge mig.

Nu skal jeg slappe af med lidt håndarbejde og i morgen
står den atter på blomsterbinding


2 kommentarer:

  1. Der er ikke noget som en hjemmebundet adventskrans - det er hvad jeg syntes :o)
    Håber din krans kan holde sig til tiden er inde.

    SvarSlet
  2. Det er da luksus at være med til sådan et kurus ;) Åh, det ville jeg gerne være med til <3

    SvarSlet