tirsdag den 3. januar 2012

Nå da da....


Det bliver sjovt !
Denne gang har jeg jo ikke helt selv bestemt farver og materiale.
Tasken skal laves ud af de 560 stykker som er kommet ind
til min giveaway  (det endelige antal jeg har at gøre godt
med efter sortering) Først lagde jeg op i kvalitet, så i farver, så i....
Jeg er jo slet ikke vant til at have med så mange og spraglede
farver at gøre på en gang, fordi jeg er så kedelig af natur :)
 Nu er jeg kommet frem til at tasken bliver multicolour.
 Derfor har jeg taget hele bunken og blandet den
godt og grundig. Håber vinderen er til det lidt "flippede" look ?
Tror faktisk den bliver ret fed trods alt.

Velkommen til mine nye læsere :)


3 kommentarer:

  1. Det bliver helt sikkert den fedeste- flippede - taske - forever. Siger bare tillykke til den heldige :) - Og god fornøjelse til dig, glæder mig til at se den færdig :)

    SvarSlet
  2. Jeg tror altså også at den bliver fed ;0)jeg er ikke med i din give away, for jeg kan ikke finde ud af det fletteri ;0)og 1000 tak fordi du fandt det link til mig ;0) De er også meget billigere end den engelske og fik også øje på nogen andre slags ;0) Skal kigge nærmere på det når Mikkel lige om lidt er kommet i seng. Mon der bliver plads til andet i min køkkenhave i år ;0)

    SvarSlet
  3. God arbejdslyst ♥ Jeg er sikker på at det bliver en alletiders taske :o)

    SvarSlet