fredag den 2. marts 2012

Vi trillede kugler !


Tekstilkugler !
Altså perler beklædt med stof, da vi var sammen
til endnu en hyggelig aften. Hvor er det skønt med det
frirum det giver at være sammen med Gitte Henriette og Helle
som denne gang lagde stue og chokolade til.
Der bliver hygget og vi får prøvet forskellige ting af.
Mine egne præstationer svinger fra gang til gang.
Men syntes faktisk det var sjovt at prøve, selv om jeg
har ondt i hænderne i dag (måske brugt forkert teknik)
Jeg har brugt noviceperlerne til et smykke hvor jeg
har hæklet en blomst af lædersnøre  




3 kommentarer:

  1. Selv tak. Jeg kan også mærke håndfladerne i dag.
    Sød ide med blomsten:-)

    SvarSlet
  2. De ser da ellers fine ud dine kugler ;0)

    SvarSlet
  3. Super flot !!
    Det virker som en rigtig spændende teknik - og vel en god måde at få brugt alle stofresterne på.

    SvarSlet