torsdag den 19. april 2012

Afsløring af fødselsdagsgiveaway/vinder !


Som jo var helt hemmelig med et enkelt hint og smugkig !
Jeg kan fortælle at det er husbond som har lavet
det dejlige handcrafted bælte i kernelæder
med et smukt blomstermønster.
Farven er yellowbrown og spændet som er håndsyet fast
 er skønt irfarvet med similisten.
Jeg er stolt hver gang han laver et så smukt
 og unikt stykke håndarbejde...


 
Og nu til vinderen !!!
Jeg har denne gang valgt at afprøve
Random til at udtrække en vinder og resultatet så sådan ud


 
Så tillykke til lod nr 11
nemlig hende her 
Send mig en mail med din adresse og jeg sender dig
din nu ikke hemmelige gave hurtigt afsted
Jeg håber du bliver rigtig glad for bæltet !!

Til alle i andre siger jeg tusind tak
for alle jeres søde kommentarer.
Uden dem var der ikke meget blogliv !!





5 kommentarer:

  1. Selv tak - uovertruffen flot og elegant håndværk

    Og heldig er modtageren

    SvarSlet
  2. Så blev nysgerrigheden endelig tilfredstillet :)
    Tillykke til vinderen

    SvarSlet
  3. Tillykke til den heldige vinder. Smukke bælter :o)

    SvarSlet
  4. Tillykke med det dejlige bælte, flot arbejde...
    God weekend
    KH sussie:)

    SvarSlet