mandag den 9. april 2012

Begynd på studenterforberedelserne nu !


For tiden går rigtig hurtig !
Især hvis man skal lave ret meget selv er det en god ide
at begynde nu. Jeg taler af erfaring fra sidste år, hvor vores
datter blev student. Det var også der jeg fik ideen til de små
hæklede studenterhuer. Jeg kan se på google at min DIY
er godt besøgt, så mon ikke de efterhånden dukker op
i det ganske land i alle farver ?
Læg gerne en kommentar om hvor i landet du kommer fra
(og husk at linke såfremt du har blog og viser dem frem)
Rigtig god fornøjelse...

6 kommentarer:

  1. Mange tak for din søde kommentar som altid.Ja nu skal 14 dages ferie nydes :-)Knus Else Fogt

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare søde !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine, skal helt sikkert bruges hvis vi kender nogler der bliver student, men det er det vist ikke nogle der gør i vores omgangskreds lige nu. Gemmer lige linket for en sikkerhedsskyld

    SvarSlet
  4. Og jeg fik jo glæde af netop dine sidste år - så super fine og skønne er de (stadig) :-)

    SvarSlet
  5. Åh, nej skulle lige til at skrive at det heldigvis er overstået, men næ nej vi har jo en tilbage som går på gymnasiet og han bliver forhåbentlig også student på et tidspunkt. Må have den i reminderen.
    Knus

    SvarSlet
  6. Næste år, så skal jeg igang. De skal have en skøn mørke blå farve.

    SvarSlet