torsdag den 26. april 2012

Det blev godt vejr !


I det mindste om formiddagen !
Så jeg kom i haven og fik ordnet nogle af mine bede.
Der var noget mere liv under det visne end jeg havde regnet med.
bla. blomstrer min skørbugsurt livligt. Rabarberne var jeg nødt
til at høste af og fik lavet lidt marmelade da regnvejret
satte ind. Desuden er løvstikken rigtig voldsomt på vej.
Piletræet jeg lavede af en pind jeg satte i jorden for
5 år siden og klipper ind hvert forår
er begyndt at skyde...

Jeg er sammen med husbond på vej for at fejre
vores gode venindes 50 år.
I aften står den på nørkleklub hos Henriette

Hav en dejlig (våd) dag




3 kommentarer:

  1. Her var det lige omvendt. En våd formiddag men skønt og mildt vejr senere på dagen.
    Og uhm... rabarber. Mums :o)

    Mine flettede piletræer står med blade nu - behøver jeg at fortælle jeg er stolt ;o) Dejligt når noget lykkes første gang.

    Ha en dejlig føds'dagsfest.
    Regnvåde forårshilsner fra Lise

    SvarSlet
  2. Ih det ser ellers dejligt ud. :) glæder mig til vi engang skal have en baghave... :)

    kh Marianne

    SvarSlet
  3. her har det stået ned i stride strømme hele dagen - igen :(
    Rigtig god aften i nørkleklubben :) Spændende hvad i nu finder på ?

    SvarSlet