fredag den 13. april 2012

Endnu en hyggelig aften med nørkleklubben !


Jeg nød at være sammen med de skønne blomster !
Som jeg nævnte i mit forrige indlæg havde vi ikke set
hinanden et stykke tid (iflg. kalenderen sidst 1.3)
Så der blev fniset og pjattet mens vi hyggede os med
at lave små ting med cykelslanger som Gitte leverede og
instruerede os i. Henriette og jeg selv lavede
armbånd og små vedhæng. Helle viste os de små
vedhæng (og pjattede lige lovligt med kuglerne)
Endnu en gang sjovt at prøve  noget nyt....
Tak for denne gang :)

7 kommentarer:

  1. Selv tak,
    Men hvor er mine kugler....?

    SvarSlet
  2. Jeg kan ligesom fornemme at kuglerne har været det store samtale emne på jeres krea-aften :-)) Dejligt befriende med ren "tøse-snak"...

    SvarSlet
  3. Selv tak ♥
    Det er nogle dejlige aftener, glæder mig til næste gang :o)

    SvarSlet
  4. Flotte ting du har fået lavet !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  5. Høres ut som dere har det kjempehyggelig sammen.Blomster er skjønne, og spesielt nå når det går mot vår og alt begynner å spire og gro igjen etter en lang vinter.

    SvarSlet
  6. Nøgleringene er seje - meget kreativ opfindelse .)

    SvarSlet
  7. Nøj, hvor er de armbånd bare skønne. Dem kunne jeg godt tænke at prøve.

    SvarSlet