onsdag den 25. april 2012

Håber på godt vejr !


Det er nemlig fridag og vores 23. bryllupsdag !
Og nu går den altså ikke længere.
Jeg skal i gang med mine højbede (33 stk).
Så når jeg har ordnet huset er jeg den der er smuttet
i gummistøvler og havetøj.
Mange af dem passer sig selv, men der skal alligevel
klippes og ordnes, så de kan nydes de næste mange måneder.
Billedet nederst til venstre er et af de små flettede piletræer
som nu begynder at grønnes.
(har igen fået lavet alt for lidt, de forsvinder hurtigt)





5 kommentarer:

  1. Tillykke på denne tågede dag ;0)
    Stod og sparkede lidt i jorden i køkkenhaven da jeg var ude for at fodre, den er bare stadig alt for våd. God fornøjelse med højbedene ;0)

    SvarSlet
  2. Tillykke med dagen ♥
    Håber det bliver godt have vejr. Jeg skal bare være i køkkenet hele dagen :o)

    SvarSlet
  3. Kæmpe stort tillykke med bryllupsdagen :)
    Håber at der kommer lidt opklaring - Her har det væltet ned hele dagen -
    Håber at i får en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  4. HVOR SKØNT - hjertelig tilykke med dagen, jer og hinanden.
    Nyd dagen, hyg dig udenfor i jeres smukke omgivelser

    SvarSlet
  5. Jeg håber også på godt vejr, så jeg kan komme ud og sidde i mine havemøbler og nyde haven:)

    SvarSlet