onsdag den 4. april 2012

Ælle bælle !


Ni ti, du slap for alt det "gode" fri !

Jeg har indgået en frivillig aftale med husbond
om en afgiftning af krop (og bestemt sjæl)
Ingen kød og ingen af de gode sager.
Første døgn var sværest da vi kun fik vædske.
Så kom frugt til, sidenhen rå grøntsager og nu spiser vi også kogte
grøntsager og ris. Det går faktisk godt.
Alligevel fandt jeg mig selv siddende hæklende på et
kyllingelår og små linsekager, hvad skete der lige der ?
Den ægte vare er nu mere tillokkende !



4 kommentarer:

  1. Jeg er ikke sikker på at jeg kunne gøre det. Men hold ud!!

    SvarSlet
  2. Det er da en fantastisk måde du får kompenseret for :-D - spændende og yderst interessant kur i har sat jer selv på - god påske

    SvarSlet
  3. Og så lige op til påske....? :o)

    Flot klaret af jer. Der er min rygrad for slap.

    Rigtig god påske til jer begge.

    SvarSlet
  4. Hihihihi ... ja.. ens krop.. kan forræde en.. her dine hænder.. de hækler hvad du kunne smovse i ...

    Rigtig god påske

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet