onsdag den 1. august 2012

Indrømmet ! (og en lille efterlysning)


Dovenskaben længe leve !

I aftes så det sådan ud for mig.
Jeg var alene hjemme, havde arbejdet over og
ingen sult plagede mig synderligt.
Træt var jeg og havde nappet et pølsehorn
(eller hvad det nu skulle forestille at være det i venstre hjørne)
med hjem fra sygehusets kiosk.
Hendes Verden var hjembragt fra selvsamme
sted, og et stort glas kakaomælk blev rørt.
Fødderne op på sofaen, "pølsen" spist, bladet
læst og indimellem lidt hækleri
som bliver til ? Tjae, vi får se

Efterlysning;
Jeg har lovet at lave en sættehylde til en lille dreng
men mangler stof med nogle "drengede" motiver.
Er der mon nogle som ligger inde med lidt rester ?
send mig blot en mail, jeg sladrer ikke ;)

5 kommentarer:

  1. jeg har noget ugle-halløj...... hvornår skal du bruge det?

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg skal være færdig til oktober, så har lidt tid :) Har købt en dejlig blå maling til hylden

      Slet
    2. så kan du jo se på det jeg har til vores kreaaften, det er hos mig;-)

      Slet
  2. Jeg har nogle biler, en del dyr og lign. Smid mig eb mail, hvis det har interesse :)

    SvarSlet