søndag den 14. oktober 2012

Flere armbånd !


I det lækreste skind/læder !

Tænk om der ikke er nok ! Vi har hygget os i formiddag
med skind og nitter. Så opdagede jeg lige at jeg ikke
har slåværktøj i den rigtige str. til trykknapperne til at lukke
armbåndene med. Husbond har heller ikke på lager. Pyt, så
har vi  en gyldig grund til at lave en lille udflugt til læderiet igen :)
Mit strikkeri i går løb lidt løbsk og ryggen blev færdig i str. xxxxxxxl. Nu strikker
jeg på en pind 10 og ryggen er snart færdig igen :)
Vi har dømt søndag eftermiddag til hygge med en film og ostemad ;)

6 kommentarer:

  1. Fede armbånd du har lavet der:)
    Jaaaa læderiet er det altid en god grund til at besøge:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Smukke armbånd.
    Man keder sig aldrig med strikketøj.

    SvarSlet
  3. Wow du går jo amok med at producere.

    SvarSlet
  4. hvor nice med en tur i læderiet,man skal bare huske at have god tid når man skal derud,der skal jo helst gramses og holdes øje med nye lækkerier :)

    SvarSlet
  5. Dejligt når garnet strækkes ;o)
    Armbåndene er blevet rigtig pæne.

    SvarSlet
  6. Hej fletogsjov. Fine armbånd du har lavet. Jeg hopper på med to lodder. Hvis jeg skulle være heldig at vinde, så vil jeg ønske mig et armbånd uden rødt. Men de er alle flotte
    :-).

    Psst, hvis du besøger min blog, og den ser lidt "tynd" ud, så er det fordi, jeg er ny i den verden. Jeg håber med tiden at få et laaangt arkiv :-).

    SvarSlet