mandag den 19. november 2012

Hjemme igen !


Fra "ferien" !
 
Tenerife viste sig ikke fra sin bedste side, men til
gengæld fik vi nogle rigtig flotte bølger, byger og skøn vind
med os i den forløbne uge. Må også lige huske dagen med general-
strejken hvor vi havnede midt i en demonstration med høje
råb, fløjt, trommen, politi og restaurant/butiksejere der havde
travlt med at stænge deres forretning indtil demonstranterne
havde passeret.  Heldigvis havde vi masser af
bøger og nørkleri med til de mest mørke stunder.
Jeg fik hæklet lidt juletræer og noget andet jeg viser senere ;)
Og tænk da vi kom hjem havde min mor været
forbi med syltede rødbeder, dejligt !
 
Velkommen til mine nye læsere der er kommet til
i ugens løb. Nu vil jeg kigge forbi og se hvad i andre har
bedrevet tiden med
 


1 kommentar:

  1. Øv - det er kedeligt med dårligt vejr når man endelig er afsted - godt du havde nogle nørklerier med :-)

    SvarSlet