onsdag den 10. april 2013

Dobbelttrekantede firkanter !

 
Er der noget der hedder det ?
 
Vel egentlig ikke, sådan føles det bare. Jeg er startet på
et grafisk tæppe. Og klog af skade, syr jeg sammen hver
gang jeg har tre "diamanter", så jeg ikke sidder med
millioner af ender til hæftning til sidst.
  Det bliver sikkert et af minelangtidsprojekter,
 men rart med noget man lige kan
lave lidt på når der er 5-10 min, hvor man evt. skulle
være så uheldig ikke at have andet at give sig til.
Lige nu er der bagt knækbrød, og så skal jeg
i gang med mit  læderprojekt :)
 


6 kommentarer:

  1. Ellers er der noget d hedder det NU....... Det ser spændende ud....

    SvarSlet
  2. Uhhh hvor er det pænt, det vil jeg glæde mig til at følge.

    SvarSlet
  3. Det ser godt ud men ligner et evigheds projekt -)

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig godt ud.
    Jeg er selv ved at hækle et, bare i andre farver, meeen det tager lang tid

    SvarSlet