søndag den 2. juni 2013

Så gik endnu en uge !

 
Sådan bare lige !
 
Jeg har været 2 dage på kursus, haft en dejlig fridag med
kalkning, blomsterkummer, kreaaften og fart på.
Lørdag slappede jeg så af (næsten) med at nyde det gode
vejr, nippe af den frisktappede ribs/stikkelsbærvin
 og spise min frokost i det fri.
Klippede ud til lidt flere af de små fugle, og
fik færdiggjort endnu en bestilling af studenterhuer.
Jeg strikkede en lille tunika færdig,
for har fået at vide det faktisk er det jeg gør !!
(tak for det Helle, måske jeg alligevel har en fremtid med pindene)
Og husbond ? Han hyggede i en grusgrav med pistoler,
se det er kønsspecifikke måder at hygge på !
 
God søndag til alle !
 
 
 


1 kommentar:

  1. Dejlig uge du har haft :-) Fortsæt du bare på samme måde i næste uge, så har du endnu en dejlig uge i sigte :-)

    SvarSlet